Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

vrijdag, februari 10, 2017

Die ochtend in de apotheek

Eerlijk gezegd, ik had niet gedacht dat ik dit ooit nog zou typen.

Vanochtend sprong ik binnen in een apotheek om mijn voorraad paracetamol aan te vullen.  

Tegenwoordig staan er bij de apotheker, net zoals in een grootwarenhuis, dingen aan de kassa. Bij winkels zijn dat vaak snoepjes, of kauwgom, of Lotto-biljetten.

In de apotheker vanochtend: sigaretten.

Dat las u goed.

Sigaretten.

In een apotheek.

Nu wist ik wel dat Marc Coucke zijn fortuin gemaakt heeft op de betrouwbaarheid die de witte apothekersjas uitstraalt (shampoo van €0,5 kan je er verkopen aan €8,99), maar toch.  Sigaretten.

[toen ik er iets van zei, meldde de bediende wat gegeneerd dat ze ook nicotinekauwgom verkopen]


2 Comments:

At 10:32 a.m., Blogger Goofball said...

huh???? nee toch

 
At 11:05 a.m., Blogger Sponzen ridder said...

Elektrische sigaretten, maar toch.

 

Een reactie posten

<< Home