Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

maandag, februari 08, 2016

Eddy Wally

Eddy Wally is dood.  Ik had geen affiniteit, in de vroegere eeuw waarin ik leefde was hij zelfs nog van een andere tijdperk.

Radiozender na zender geeft het bericht, om zelfs in melige/pseudo ironische hommage te vervallen. En vervolgens...

... géén nummertje van Eddy Wally te draaien.

Dat vind ik hypocriet.  Of huichelachtig. Ik twijfel nog tussen de woorden.



Update: mijn nederigste excuses aan Studio Brussel!

(al zitten die wel in het ironsiche camp kamp, dan nog)


1 Comments:

At 6:58 p.m., Anonymous K. Artman said...

Ik heb het nochtans 'ontdekt' toen ik vanmorgen plots een nummer van hem op Studio Brussel hoorde, wat zo 'raar' klonk dat ik vermoedde dat het zo ver was (wat daarna in de nieuwsberichten werd bevestigd) :-)

 

Een reactie posten

<< Home