Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

dinsdag, februari 09, 2016

Amerikaanse presidentsverkiezingen



Ergens geloof ik nog altijd dat het Jeb Bush wordt.
Zijn strategie was simpel: ik ben de enige "normale" uit het lot, dus ik wacht gewoon tot de idioten zichzelf uit de race l*llen.

Ondertussen zit hij - als een pokerspeler - op een berg geld te wachten totdat dat gebeurt, en hier en daar zal er al wat paniek zijn ontstaan.  Want het begint nu wel erg lang te duren.

Maar ik denk dat het toch nog zal gebeuren én dan heeft hij al die middelen om in te zetten; plus het voordeel van de exposure die zijn spectaculaire opkomst kan opleveren.

Als Hillary het bij de democraten haalt, dan loopt ze het risico dat de Bernie-Sanders-kiezers tijdens de presidentsverkiezingen zullen thuisblijven.

De USA zou anderzijds enorm in mijn achting stijgen, moest het gaan over de memorabele 2016 election Sanders-Trump.