Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

vrijdag, juni 13, 2014

Dat heb je weer goed voor mekaar, Ridder

Ik heb een vrouwelijke collega met wie ik goed overeen kom, wegens omdat we dezelfde miserie delen. Dat schept al vlug een band, gemeenschappelijk gemopper. Vriendschappelijk, zoals men zegt.

Want ik ben een van die mensen die gelooft dat dat kan, mannen en vrouwen die vrienden zijn, zonder méér. Net zoals dat kan tussen homo's en hetero's, zonder dat die hetero het hoog in zijn bol moet krijgen. Ja, zelfs onder een douche in de sauna. Homofobe mannen zijn namelijk gewoon mannen die een te hoog gedacht van zichzelf hebben.

Maar we wijken af.

Soms stuur ik die collega een sms in plaats van een mail, want ik geloof ook dat het verstandig is om wel eens een papertrail te ontwijken.

Zoals daarnet, met een cryptische boodschap.
Waarop ik mijn hippe fancyfoon in mijn zak steek zonder eerst uit de sms app te gaan, maar ook zonder het scherm te locken.
En dan stuurt zulke gsm soms op eigen houtje een bijkomend bericht met random touchscreenletters ("idvfkduHjz").

Zoals daarnet.

Blijkt dat de verzonden boodschap ongeveer "Xxx" was, met dank aan de autocorrect.

Lap.


1 Comments:

At 9:07 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ja, ja. Goed geprobeerd. Maar of we het geloven... ;-)

 

Een reactie posten

<< Home