Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

zondag, maart 30, 2014

Valse romantiek

Als je aan mensen vraagt hoe ze, als het zover is, zouden willen sterven, dan krijg je vaak antwoorden die in de richting gaan van "kort" of "terwijl ik aan het doen ben wat ik het liefste doe" (een artiest op het podium, een imker tussen zijn bijen (zoals de Chiele in Rotseslaar)) tot zelfs "bijvoorbeeld terwijl ik met mijn geliefde ketsjing-kebong-bangbang".

Maar zoals al te vaak blijkt die valse romantiek wel eens, euh, vals.
Wat anders kan je bedenken wanneer je dit droevige koppeltje moet ontmoeten?
Het betere nieuws: kleine J. (8) en ik legden gisteren op het kruispunt de steenweg een tijdje lam in alle richtingen om een vlindertje van het asfalt te redden dat zich maar niet uit de slipstream van het voorbijrazende verkeer kon losrukken.


1 Comments:

At 10:12 a.m., Anonymous Tre cime di Lavaredo said...

Waarna het 15seconden na de redding werd opgegeten door een voorbijvliegende spreeuw?

De ironie van het lot kan me altijd bekoren :)

 

Een reactie posten

<< Home