Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

zaterdag, november 02, 2013

pot, gerukt

Over dat parlementslid dat dacht de NSA betrapt te hebben omdat ze een afluister- boodschap in haar mail achter lieten.

 Soms zijn de dingen zo van de pot gerukt dat elke reactie overbodig lijkt.

Dus had ik me voor genomen om er helemaal om er helemaal niets over te schrijven.

Maar als dit het soort "infomatica experts" zijn die onze wetgeving nalezen, dan maak ik me ernstige zorgen.

En dat parlementsleden niet hun officieel emailaccount gebruiken om te communiceren (maar mail.com in dit geval), dat is toch helemaal wtf. Als onze studenten dat lappen, krijgen ze een standje.


1 Comments:

At 6:01 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ik was dan toch niet de enige die dacht "wat een bullshit-verhaal om op tv te komen"...

 

Een reactie posten

<< Home