Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

dinsdag, september 10, 2013

Het zal toch niet zijn

Vanmiddag op de vergadering moest ik constant in verschillende bestanden scrollen. Het wieltje van mijn muis staat er nog warm van.

Vanavond merkte ik een verstuikt gevoel op in de plooi van mijn wijsvinger (die tussen de palm van je hand en de vinger). Eerst maakte ik er niets van, maar toen ik weer aan het werk ging - morgen deliberatie - voelde ik het meteen.  Pijn en een flink knobbeltje op de pees(?).

Een scroll-kwetsuur.

Zou dat echt kunnen? Moet ik dan in het vervolg stretch-oefeningen gaan doen alvorens te scrollen? Wierd.


3 Comments:

At 11:03 a.m., Anonymous tante annie said...

volgens mij kan dat
ik krijg het soms in mijn pinken

 
At 2:23 p.m., Blogger jokemijn said...

Herkenbaar, tante annie. Ik krijg het ook in mijn pinken. Alhoewel dat die niet zo betrokken zijn bij het scrollen. Denk dat het iets vrouwelijks is, ik scroll met mijn pink zoals een Engelse dame thee drinkt. Kan me niet inbeelden dat een sponzen ridder zo scrollt.

 
At 2:58 p.m., Blogger Sponzen ridder said...

Neen, natuurlijk scroll ik met mijn gespierde wijsvinger.

Nu nog met mijn lenige middelvinger.

Nog twee ontstekingen te gaan en ik doe het met mijn pink!

[dat lukt toch niet: een hand ligt toch volledig naast de muist als je met een pink scrollt?]

 

Een reactie posten

<< Home