Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

dinsdag, augustus 27, 2013

Candy Crush

Een Belgisch bedrijf dat met een spelletje furore maakt op Facebook, daar galoppeert een ridder meteen op af.  Snoepjes verbrijzeling!  En inderdaad, het heeft een hele hoge nog-één-keertje factor, waarbij je gelukkig niet over oneindig veel levens beschikt.

Maar dzjeezes,  wat een irritant gedrag. Altijd maar scores willen sharen met vrienden, levens doorgeven, zagen om toch nog eens te sharen. Geld vragen voor een paar extra clicks, of om een probleempje te omzeilen. Daar kan ik echt niet tegen!

Een schande!

Ik stop ermee!

Onmiddellijk!

Na het volgende level!

Definitief!

Nadat ik de hoogste score heb behaald!

... en dan blijkt dat ik level 20 niet voorbij kan zonder bij mijn facebookvriendjes om clicks te gaan bedelen. Of door 22ct te betalen (interessant bedrag).

Helaas. Vrienden heb ik niet. Anders zat ik toch geen spelletjes te spelen waarvan de puntentelling een mysterie is?


3 Comments:

At 3:48 p.m., Anonymous Anoniem said...

Je kan level 20 voorbijraken door 3 bonusspelletjes te spelen

 
At 12:59 p.m., Blogger Goofball said...

moh is da Belgisch?

 
At 5:50 p.m., Blogger Sponzen ridder said...

ik dacht het toch

 

Een reactie posten

<< Home