Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

vrijdag, februari 01, 2013

Gegil


Als je in een oud huis aan de rand van een park woont, dan is het onvermijdelijk: muizen.

Maar om nu wakker gemaakt te worden door geknabbel aan de poten van uw bed? Iek. En nog eens iekes. Iekkkes, again.

Ik zou er zelfs geen bontjas van dragen.

[Twee jaar geleden schoot er een muis weg toen ik, in het half donker en op mijn blote voeten, de veranda binnenstapte; door toeval en het geometrisch snijden van paden kwam het beestje *onder* mijn voet terecht. Blijkt dat mannen dus ook kunnen kressen.]


6 Comments:

At 8:45 a.m., Anonymous Maartje said...

De avond voor mijn examen wiskunde in juni van, denk ik, het vierde middelbaar, liet ik mijn schoenen buitenstaan. De kat bleef ook buiten, en bedacht me met een dode muis, helemaal in de punt van mijn schoen.

Ik dacht, er zitten nog sokken in en wilde die er uit halen.

Jeetje. een goed voorteken kon ik daar onmogelijk in zien.

 
At 3:23 p.m., Blogger Sponzen ridder said...

iekes

 
At 6:38 p.m., Anonymous Maartje said...

Nee maar serieus, zit je daar, al zenuwachtig voor een examen, ineens met een dode muis in je handen.

 
At 7:35 p.m., Blogger Sponzen ridder said...

Deze reactie is verwijderd door de auteur.

 
At 7:36 p.m., Blogger Sponzen ridder said...

Bij mij lag die al lang in een grote eikes-boog bij de buren :-)

Gelukkig is wiskunde een vak dat nauwelijks stress veroorzaakt!

 
At 3:37 p.m., Anonymous tante annie said...

koop een kat!

 

Een reactie posten

<< Home