Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

woensdag, november 21, 2012

Haar

In de reeks "dat had je toch wat beter kunnen formuleren, Ridder".

Vorig weekend ging ik om een kort kopje bij de kapper. Vandaag geen tijd gehad om mij te scheren, dus kuierde ik redelijk bestoppeld over de campus.

Collega steekt me gehaast voorbij en roept: "Ha, daar si, helemaal bijgeschoren."
Waarop ondergetekende iets vrolijk teruggalmt in de zin van: "Ja, maar spijtig genoeg enkel van boven. Ik ben me vanochtend vanonder vergeten te scheren!", 
..en dan pas de vragende blik van passerende studenten ziet.


2 Comments:

At 6:42 a.m., Anonymous Goya said...

:D
Ik zou de mening van de gemiddelde student over die warrige docent met de onuitspreekbare naam eens willen kennen...

 
At 9:27 p.m., Blogger Goofball said...

haha, bedankt om me te doen lachen

 

Een reactie posten

<< Home