Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

woensdag, augustus 15, 2012

Het is eens iets anders

Vorige week - u begrijpt meteen het delay - heb ik iets gedaan wat ik nog nooit eerder had gedaan.

Ik ben naar het rekje genomen om de pillamp te nemen, om vervolgens onder de zetel te zoeken naar een stuk vinger.

Waarvan de eigenaar in de keuken stond te kermen dat het echt wel pijn deed.
Aangezien dit ongeveer de decibel-curven van een gemiddelde achtjarige is, weet je het op zulk moment wel:
Zelf ben ik ook wel eventjes over de rooie gegaan. Ten bewijze daarvan: ik heb géén foto genomen van het vingertje, zo onwerkelijk klevend aan de deur, voor ik het in het potje deed. Wel overwogen, maar dat durf ik niet aan de Sponzen Eega te bekennen. Een watermeloen, ja, dat lukte nog net.

De rest van de week geen internet gezien.


3 Comments:

At 10:53 a.m., Blogger Inferis said...

*slik*

 
At 12:21 p.m., Anonymous Goya said...

Zo rustig als gisteren zal ik hem waarschijnlijk nooit meer zien. Tenzij over vijf jaar, midden in zijn puberteit...

 
At 4:06 p.m., Blogger jokemijn said...

oh jee...

 

Een reactie posten

<< Home