Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

vrijdag, augustus 31, 2012

Examen

Zit ik te examineren, komt student "De Buck" naast mij zitten. Ik had hem in februari al eens vrolijk gevraagd of hij geen familie was van.

Waarop hij mij deze examenperiode vroeg op wie ik toen eigenlijk doelde?

SR -"Ah, Walter De Buck natuurlijk! "
[geen teken van herkenning]
SR -"Awel, de Gentse Wannes Van de Velde!"

Waarop de student mij zeer vriendelijk, bijna geduldig aankeek. Alsof ik een bompa was met zijn zoveelste verhaal over een vergeten oorlog, waarvan het gehoor ondertussen wist dat ze het geduldig moeten ondergaan. Met in de ooghoek een duidelijke "Wannes Wie?"

Ik begin echt wel te verslijten. Oud. Out. Nauwelijks verschil.

Goofball! Help!


3 Comments:

At 9:15 p.m., Blogger Goofball said...

ok ;)

 
At 9:47 p.m., Blogger Goofball said...

Nu veronderstel je dus wel dat ik even out/oud ben en er wel kan over schrijven :D

 
At 3:39 p.m., Blogger Sponzen ridder said...

Ach, er zijn ook jonge mensen die nog over de Romeinen studeren.

 

Een reactie posten

<< Home