Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

zaterdag, oktober 01, 2011

The Best

Ochtendtrein. Het meisje op het bankje tegenover kijkt me over mijn krant haast vertederd aan.
Waarom is niet moeilijk te achterhalen. Op de voorkant staat het duidelijk geschreven: "papa is de beste".

Met de langverwachte verjaardagspen van dochter M. Gekregen met tintenkiller (de échte schat).
In aarzelend linker handschrift staat het er, als was het een paal boven water, papa is de beste.

Ik kijk en glimlach terug, terwijl ik denk: het moment zou nog mooier zijn als ik het er niet zelf had op geschreven.

Om de pen uit te proberen.


3 Comments:

At 6:17 p.m., Blogger etwie said...

Ik wist jaren geleden al dat ooit een dochter of een zoon van jou, al dan niet dat opschrijvend, er uit van mocht gaan dat haar of zijn papa 'de beste' was....
Of ge zou ferm veranderd moeten zijn ;-)
Ik zie de 'kook'kinderen nog rond uwen nek hangen ;-)

 
At 8:34 p.m., Blogger Sponzen ridder said...

Waar is de tijd!

En de foto's...

 
At 9:56 p.m., Blogger etwie said...

ik weet nu niet of ik letterlijk daarvan nog foto's heb, maar toch wel nog uit die tijd hoor ;-)
Je geeft maar een seintje als ik er eens een paar moet doorscannen .

;-)

 

Een reactie posten

<< Home