Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

woensdag, juni 15, 2011

Examens

Deze examenperiode onthoud ik u de best-of van antwoorden, al wil ik de verzamelde studenten er toch even op wijzen dat ik niet goed tegen inconsistenties kan bij fouten.

Dus die kerel die vond dat (a-b)²=a²-b² moet zich dringend bezinnen!

Immers is a-b=a+(-b) waarbij (-b)²=+b²en dus kan volgens zijn redenering enkel
(a-b)²=a²+
goed-fout zijn.

Wel een beetje het hoofd erbij houden, hé gasten.


4 Comments:

At 1:09 a.m., Anonymous Anoniem said...

en toch weet ik nog steeds het verband niet tussen vectorruimten en nulmakers ;D


een student

 
At 2:56 p.m., Blogger Sponzen ridder said...

Kom na de examens eens langs, dan leg ik het nog eens uit :-)

 
At 1:03 p.m., Anonymous Anoniem said...

nog eens ?

 
At 9:46 p.m., Anonymous KB said...

@anoniem: wees gerust je krijgt in september nog wel eens een kans. en anders legt hij het volgend jaar nog wel eens even enthousiast uit.

 

Een reactie posten

<< Home