Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

woensdag, december 08, 2010

De Sint

Hoera! De Sint bracht een CD speler! Met een repeat knop!

Met een repeat knop!
Voor mijn favoriete liedje!
Met een repeat knop!
Voor mijn favoriete liedje!
Met een repeat knop!
Voor mijn favoriete liedje!
Met een repeat knop!
Voor mijn favoriete liedje!
[twee dagen later...]
Met een repeat knop!
Voor mijn favoriete liedje!
Met een repeat knop!
Voor mijn favoriete liedje!
Met een repeat knop!
Voor mijn favoriete liedje!
[...]


3 Comments:

At 8:03 p.m., Blogger Nes said...

Rofl

 
At 8:09 p.m., Anonymous Anoniem said...

Wat een antieke Sint. Geen i-pod of mp3 voor jou? ;-)

 
At 9:37 p.m., Blogger Sponzen ridder said...

Een groot stuk van de lol is nog het goochelen met de plaatjes; in en uit hun doosjes; ...

 

Een reactie posten

<< Home