Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

maandag, oktober 04, 2010

Jeugdbeweging

Dorpsspel bij de Chiro, alwaar intussen twee van onze apen rondslingeren.
Blijkbaar konden ze met opdrachten "geld" verdienen, dat nadien op een grote markt opgekocht kon worden.

J. komt thuis met oranje fluorescerend haar : "het was een koopje paps, voor slechts 20 euro verfden ze je haar en ik had er nog een appelsapje bij!"
M. met bijna elk zichtbaar stukje vel/haar groen geverfd: "mij hebben ze zelfs geschminkt en vriendin L. ook voor maar vijftien euro samen; en dan heb ik dat ding met die ketchup niet eens gedaan"

De kleur van het badwater zal ik u onthouden.


4 Comments:

At 1:35 p.m., Blogger Goofball said...

haha, voor de ouders brachten ze geen zonnebril mee tegen alle oogverblindende kleuren?

zolang het het badwater maar is en niet de lakens en de handdoeken en kledij die het kleurtje meekrijgen :D

 
At 8:57 a.m., Anonymous jokemijn said...

Lijkt me inderdaad een koopje.

 
At 4:19 p.m., Anonymous Goya said...

Kan je je inbeelden wat voor lezersreacties zo'n stukje op DSO zou veroorzaken?

 
At 6:59 p.m., Anonymous Anoniem said...

mijn haar mag in alle kleuren, voor elke prijs

 

Een reactie posten

<< Home