Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

dinsdag, augustus 03, 2010

Aloe Vera

Bevreemdend de obsessie die men ons tegenwoordig wilt aanspreken ten aanzien van geurtjes. Ik meen me zelfs reclame te herinneren voor luiers die helpen tegen geurtjes. Een eufemisme dat zit als een jeukende korst op mijn knie. Geurtjes, geurtjes, geurtjes. Te irritant om van af te blijven. Geurtjes.

Er zijn in het leven toch wel ergere dingen dan lichaamsdelen waar een geurtje aan zit? (Al passeer je regelmatig mensen die toch beter eerst even hadden gedoest.) En dingen kunnen toch tegelijk stinken en lekker ruiken? Ik heb de neiging om aan alles te ruiken dat ik niet herken.

Natuurlijk zijn vrouwen een weerloos slachtoffer van de anti-geurtjes maffia.

Tena Lady, bijvoorbeeld. Nu ook met Aloe Vera, volgens de reclame.
Comfort is relatief.


1 Comments:

At 11:52 p.m., Blogger Martine said...

hahah!!!!

 

Een reactie posten

<< Home