Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

zondag, maart 14, 2010

Leve de chemie!

Kinderen soms kunt ge daar beter niet aan beginnen. Zoals intussen geweten is, kappen die niet alleen een gat in uw hart, ze gedragen zich daarbij als reuzegrote, loslopende, straatzonderkijkenoverstekende, knoppendraaiend achilleshielen.

En dan hebben ze nog geen liefje dat het kan afmaken.

Maar gelukkig is er nog de chemie. In ons geval zou hier nog maar 25% van de kinderen rondlopen, ware het niet voor die destijds verfoeide wetenschap. Chemie is niet logisch, zoals wiskunde of statistiek. Chemie is zoals Latijn, maar dan zonder de literatuur, vond ik altijd.

Latijn werkt minder snel tegen infecties, weet ik nu.

Ik voel een te grote gĂȘne om me te gooien in online steunbetuigingen, dat ligt aan mij en niet aan u, maar toch ben ik off-line zeer blij dat bv. de baby van Karel het goed stelt.

Met dank aan de Chemie.


1 Comments:

At 10:16 p.m., Anonymous Jan Jasper MathĂ© said...

Wat een aardig stukje! Groeten van een gretig SponzenRidderbloglezer.

 

Een reactie posten

<< Home