Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

vrijdag, december 25, 2009

Voorspelling

Vorig jaar deed ik hier, aangestoken door o.a. LVB mijn voorspelling over 2009. Hij kijkt vandaag terug op zijn eigen visie. Goed idee.

Hier mijn voorspellingen + de evaluatie.

(1) Mobiel internet zal groeien maar niet doorbreken. Check.
(2) Sociale netwerken: "In 2009 zal er in de groep van 14-18 jarigen een sterke beweging ontstaan tégen al te veel virtuele netwerken." Check. 'Unfriending' is zelfs genomineerd als woord van het jaar.
(3) The internet of things: No check. De killer-application bestaat nog niet.
(4)Economie: bedrijven gebruiken de slagschaduw van de crisis om al langer geplande besparingen door te voeren (zoals bij de Euro). Check Media bedrijven krijgen het erg moeilijk. De VRT, iemand?
(5) Politiek: de rust keert terug. Een pragmatisch, conservatief bewind wordt uitgetekend. Check. Mijn verkiezingsvoorspelling: 1000km ernaast.
(6) Ecologie: Hmm. Te visionair om 'check' te zijn.

Vreemd genoeg zie ik in mijn glazen bol voor 2010... niets. Zou het een saai jaar worden?


2 Comments:

At 11:14 p.m., Blogger Martine said...

of een blind jaar?

 
At 8:55 a.m., Anonymous Alcyon said...

't Einde van de wereld was toch voor 2012 en niet voor 2010? ;)

 

Een reactie posten

<< Home