Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

zondag, oktober 25, 2009

Visa

Mijn eerste ervaring met digitale fraude.

Net nu ik vanalles wilde kopen op het internet, krijg ik bericht van de vrienden van VISA dat de gegevens op mijn kaart gecompromitteerd werden, vermoedelijk via een database in Spanje.

Geen probleem. Kaart laten blokkeren en een dikke week wachten op een nieuwe. Visa is daar altijd heel klantvriendelijk in.
Geen probleem? Net nu ik allerlei onmisbare, noodzakelijke dingen wilde kopen op het internet!!

Een hele week wachten. In welke eeuw denken die gasten wel dat wij tegenwoordig leven? Een week wachten op het internet is als een jaar aanschuiven bij de bakker.

Alsof ik volgende week die dingen nog ga willen kopen.


3 Comments:

At 5:00 p.m., Anonymous Goya said...

Ik kreeg ook zo'n brief voor mijn kredietkaart van het werk, natuurlijk de dag voor m'n vertrek naar India.
Sneller een (voorlopige) kredietkaart bezorgen? Dat is niet mogelijk meneer.

 
At 12:07 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ik heb dezelfde brief ontvangen... en een week later nog één waar in stond dat mijn limiet voor die dag bereikt was... en 2 dagen later nog eens dezelfde maar over een andere dag. 2 dagen later las ik in de krant dat ik één van de 100 000 ben... Wie gaat dit vergoeden ? en wanneer ?

Greetz aan Mr Sponzenridder :-)

Btw heb de foto's bekeken van de hond :-). Met mijn witte retriever gaat alles goed. Kinderen worden groot, honden blijkbaar ook :-)

Een ex student (of mss wel DE ex student)

 
At 9:04 a.m., Blogger Sponzen ridder said...

*erg* anoniem :-)

 

Een reactie posten

<< Home