Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

dinsdag, oktober 06, 2009

Vervelend

Er is een deel van onze geboortekaartjes verdwenen tussen het verzenden en het aankomen. Dat is lastig, ook al omdat ze 'op' zijn en ik de USB stick niet meer vind waar de pdf op staat.

Maar ook omdat ik nu aan mensen moet vragen of ze het kaartje gekregen hebben. Als ik dat niet doe, dan zijn ze misschien boos omdat ze geen kaartje kregen. Als ik het wel doe, dan klinkt het alsof ik wil zeggen "en je laat niks weten!", wat - gezien de snelheid waarmee wij soms op geboortes reageren - zeker niet zo is.

Niet echt een situatie waarin veel te winnen valt.


1 Comments:

At 1:57 p.m., Anonymous Goya said...

Een kaartje "bedankt voor de attentie" rondsturen. Zo is iedereen op de hoogte en/of wakkergeschud

 

Een reactie posten

<< Home