Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

donderdag, oktober 08, 2009

Broek

Het leek wel een thema:

Eergisteren. Ik fiets langs de steenweg. Een vrachtwagen rijdt lekker dicht tegen het fietspad door elke (mega)plas in de goot en splasht elke fietser voor 50% doornat. De linkerhelft, van kop tot teen.

Gisterenochtend. Ik tank en dat systeempje dat ervoor zorgt dat er geen benzine meer komt als je tank vol zit doet het even niet. Splosj.

Gisterenavond. Ik zit tussen een gezelschap wijnproevers als mijn buurman in een brede beweging zijn glas Pichot omklots. Inderdaad.

Zou ik vandaag de mensen kunnen wijsmaken dat ik van kledingstukken met camouflage motiefjes houd?


2 Comments:

At 12:08 p.m., Anonymous Tre cime di Lavaredo said...

Ofwel is het ijzeren paard van de ridder zeer nieuw en kent de ridder het maximale volume van zijn tank niet oftewel is de ridder verstrooid... maar het overlopen van een benzinetank wijden aan een kapot 'anti-overloop-ding' lijkt mij toch wel zeer gemakkelijk :)

 
At 6:04 p.m., Blogger Xolosquintle Thorvard Ragnvald said...

Zijn paard wou niet snel genoeg slikken, vandaar.
Een gans het dit beter gedaan.
Maarjah, stel u maar eens een ridder voor op een gans... Dat is ook niet bepaald wat het moet zijn.

 

Een reactie posten

<< Home