Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

woensdag, september 16, 2009

Hoofd

Het is vandaag de laatste Pixar dag in de Delhaize.

Filosofische beschouwingen daar gelaten, hebben onze kinderen daar al weken lang plezier van, hoewel wij zelden een voet binnen zetten in die winkel.

Gisterenavond probeerde ik uit het hoofd uit te rekenen hoeveel "dubbele" kaarten een mens gemiddeld heeft en hoeveel kaarten je gemiddeld nodig hebt om ze allemaal te hebben.

Dat viel tegen. En kostte een heel stuk van mijn nacht.


4 Comments:

At 3:10 p.m., Blogger Lucie said...

En wat is de oplossing?
Ik weet alvast dat wij zeker 20 cm dubbele kaarten hebben, en dat heel de familie meegespaard heeft, en toch hebben we ze nog niet allemaal.

 
At 9:39 p.m., Blogger Xolosquintle Thorvard Ragnvald said...

Volgens mij zijn die reeksen gewoon niet compleet, per intentie.

Het zal de kindertjes toch niet veel uitmaken, zolang ze zich er maar met kunnen amuseren.

 
At 10:34 p.m., Anonymous Anoniem said...

Wij willen ruilen... Stuur een mailtje met wat je te ruilen hebt, en wat je nodig hebt :-)

xxx

 
At 4:59 p.m., Anonymous yab said...

Moet je nog kaarten hebben? Ik heb er nog een heel pak, ongeopend.

 

Een reactie posten

<< Home