Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

zondag, juli 12, 2009

Vaders

Ik wil al lang eens een reeksje maken over bloggende vaders. Weblogs hebben het internet namelijk wat overgedragen aan hippe vrouwen die samen fijne dingen doen waar mannen niet bij mogen zijn.
Altijd heb ik het uitgesteld, maar toen ik dit zag, moest ik toch even glimlachen:Een beetje een statement, van de jonge vader, denk ik, omdat iedereen natuurlijk ziljoenen foto's verwacht.

Dus misschien moeten we het wachten maar eens opvullen met fotobloggende daddies.

Dacht ik, tot ik relatief snel op een schokkende vaststelling kwam: er zijn relatief weinig fotobloggende vaders te vinden. Vermoedelijk omdat er nog wat te weinig technologie aan babies vast zit.

Goeie tips die ik nog niet ken, mogen alleszins altijd naar het gmail account.


2 Comments:

At 9:35 p.m., Blogger Martine said...

Hoe kunnen we weten welke tips je al kent en welke nog niet?

 
At 8:16 a.m., Blogger Sponzen ridder said...

Dat bedacht ik ook toen ik op het publish knopje drukte. Ga er maar vanuit dat ik er geen ken.

 

Een reactie posten

<< Home