Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

maandag, juni 08, 2009

Verkiezingen (tris)

Ik hou van politiek, van verkiezingen en alles wat daarrond hangt. Het is fijn als ik mensen ken die ergens op een of andere lijst opkomen. Na de verkiezingen is het dan uitkijken naar hun voorkeurstemmen.

Enkele die ik in Vlaams-Brabant probeerde te volgen:
Bij N-VA: Piet De Bruyn (1ste opvolger) 3.337 stemmen
Bij Groen! : Heidi Vanheusden (2de opvolger) 1.668 stemmen
Bij Groen! : Frank Lammens (17de, verruimer) 949 stemmen
Bij OpenVld: Lorin Parys (14de) 3.406 stemmen


2 Comments:

At 12:08 p.m., Blogger dyanna said...

I like your blog.I'm waiting for your new posts.

 
At 5:07 p.m., Blogger Xolosquintle Thorvard Ragnvald said...

Wellicht zal ik ooit ook eens me aan de politiek wagen.

Dit onder het motto:

Drinkbaar water, euthanasie en abortus voor iedereen!

 

Een reactie posten

<< Home