Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

woensdag, juni 03, 2009

Verkiezingen (bis)

Het mailverkeer gaat verder:
Ridder,

Dank je wel voor je steun en je stem. We hopen op 7 juni een mooi resultaat
te behalen.

Met vriendelijke groeten,

Filip Dewinter

Waarop ik geinteresseerd antwoord:
Betr.: Antwoord van Filip Dewinter op uw mail

Beste mr [woordvoerder van FDW],

Puur uit interesse: heb ik u echt een email gestuurd, of is dit een
massa-mailing?

Bedankt!

de Sponzen Ridder

... en er een zakelijke éénregelige email volgt:
U hebt een mail naar de site van Filip Dewinter gestuurd.
Dat zal via dit webform zijn. Die studenten toch.


9 Comments:

At 11:46 a.m., Anonymous 12-op-wiskunde said...

Goede studenten hebben teveel vrije tijd tijdens de examens. Om eerlijk te zijn, het is verlopen hoe ik het voorspeld had. Tof dat u er de humor van inziet.

Mvg.

 
At 2:00 p.m., Blogger Xolosquintle Thorvard Ragnvald said...

@12-op-wiskunde

Leuke grap, maar kon je niets beters strikken dan Filip de Winter?

Greetz

 
At 2:39 p.m., Anonymous 12-op-wiskunde said...

Een dikkere idioot als Dewinter? Nee die kon ik niet vinden.

Mvg.

 
At 2:42 p.m., Anonymous Anoniem said...

het idee dat een doordacht analyticus als de spons in contact komt met plat ongegrond populisme is wel grappig

 
At 2:44 p.m., Blogger Sponzen ridder said...

Zolang je mij niet lid maakt van datingsites of accounts op onropgrafische sites lapt, kan ik het nog wel aan.

Dat andere (heeft een collega voortgehad) vind ik niet kunnen.

Nu eens in mijn archieven kijken wie er allemaal 12 op wiskunde had!

 
At 4:46 p.m., Anonymous 12-op-wiskunde said...

Eénmalig, onschuldig grapje meneer.

Mvg.

 
At 12:12 p.m., Anonymous gebuisd op wis said...

Ik wil wel ruilen met zijn 12 ...
moest je echt in je archief duiken ...

 
At 3:16 p.m., Anonymous iemand m/e mooie cijfer/presentie verhouding said...

die 12 is mss cummulatief doorheen de jaren.

 
At 3:23 p.m., Anonymous 12-op-wiskunde said...

Oefeningen maken is de enige manier om niet te buizen op wiskunde.

Mvg.

 

Een reactie posten

<< Home