Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

donderdag, april 02, 2009

Damn you internet

Mailtje op 31 maart:
"vanaf morgen kan elke collega (OP, ATP, contractueel, Stuvo, poetspersoneel, ...) van [de hogeschool] een USB-stick afhalen bij de telefoniste.
"
'Morgen', dat is dus op 1 april dat je ergens naartoe moet gaan om iets gratis te krijgen.

Yeah right. Sinds het internet geloof ik by default niets meer van wat ik zie of hoor. Niet op foto, niet in tekst. En zeker niet zoiets voor de hand liggends.

Op 2 april ging ik dan maar eens schoorvoetend kijken en ja hoor, het was geen aprilgrap. De sticks waren overschot van een event en te krijgen bij het onthaal.

In zekere zin kan je het zien als een aprilgrap op een hoger niveau: mensen doen geloven dat iets een grap is, zonder dat het er een is?


2 Comments:

At 10:51 p.m., Anonymous Tre cime di Lavaredo said...

Dus jij verbergt je eigen paranoïde gedrag onder het mom van 1 april op een hoger niveau ;)...

Verder wil ik toch een zachte oproep doen aan iedereen, vooral de media, om te stoppen met 1 april grappen. Ik kan mij er echt geen enkele herinneren waarbij ik maar enigszins moest glimlachen !

 
At 9:42 p.m., Blogger Martine said...

Een grap die er geen is...er zijn toch altijd mensen die moeilijk moeten doen!

 

Een reactie posten

<< Home