Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

vrijdag, februari 20, 2009

Ironie

Het is een schone deugd.

Op jyte (site waar je "claims" kan doen en er dan over stemmen/discussieren) zagen wij dit:..en dan vraag ik mij af of de mensen daarvan de humor zelf ook inzien?

[note-bis: uiteraard ben ik één van die personen die het niet kan laten om mee te gaan in internetdiscussies]

[note: juiste citaat is "Arguing online is like competing in the Special Olympics; even if you win you are still a retard." No offence implied.]


4 Comments:

At 4:10 p.m., Anonymous Anoniem said...

Als ik op het internet rondsurf en sommige topics bekijk, kan ik wel begrijpen dat iemand zo een uitspraak doet. Enerzijds vind ik deze goed gevonden, anderzijds is dit een denigrerende uitspraak... Het internet is nu eenmaal een medium waarbij iedereen zijn mening durft te uiten. (Spijtig genoeg denk ik soms)

 
At 8:29 p.m., Blogger Sponzen ridder said...

Soms wel. Al kan ik het vaak zelf niet laten...

 
At 1:46 a.m., Anonymous Anoniem said...

Leuke uitspraak, deze vind ik persoonlijk net ietsje beter:

"Don't argue with idiots, they will bring you down to their level and beat you with experience."

 
At 6:36 p.m., Blogger Xolosquintle Thorvard Ragnvald said...

@stits

Zalige uitspraak!

Hoewel deze uitspraak toch niet echt klopt voor de omhooggevallen burgertrutten in het secundaire onderwijs, me dunkt...

Daar haalt zelf een snuggere kleuter het van, als het tot een echt meningsverchil zou komen.

Maar wellicht is dat net iets te veralgemeend. We scheren ze best niet allen over dezelfde kam.

But you know what I mean.

 

Een reactie posten

<< Home