Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

woensdag, januari 28, 2009

Feesboek

Ik zit op Faceboek. Dat maakt van mij in deze een laggard.

Ola, niet direct daarnaartoegaanspurten, ik heb er een soort account, maar ik ben geen actieve gebruiker. Gewoon, nieuwsgierig naar hoe dat nu eigenlijk werkt enzo.

Facebook blijkt een internet-binnen-het-internet te zijn, met eigen webspace, reclame, email, chat, spelletjes,... Een voorafspiegeling van hoe een betaald privé-internet er zou kunnen uitzien.

Benieuwd of ze in 2012 die sprong gaan durven wagen. Dan krijgt u een formulier van uw provider toegestuurd waarop u voor uw internettoegang kunt aanvinken:
Toegang tot Facebook (€5,00 per maand)
Toegang tot Microsoft Live diensten (€5,00)
Toegang tot Google applications (€5,00)
Video streaming (€7,50)
...


Heel charmant is hoe het mij terugbrengt op de speelplaats van de lagere school. De tijd van "ik ben uw vriend niet meer!" (...) "terug vriend?" (...) "ok, terug vriend.". Ik klik op een naam en er verschijnt:
"De Sponzen Ridder is nu bevriend met persoon X."
Eenvoudig.

Zou ik me lid maken van "Als ik gebuisd ben is het door facebook!"?


2 Comments:

At 11:55 a.m., Blogger Thomas said...

Pas maar op!
De gevaren van Facebook zijn u nog onbekend! Vergeet zeker de "DeNayer"-groepen niet te checken :-)!

 
At 2:26 p.m., Anonymous Anoniem said...

Wil jij ook mijn vriendje zijn?
Kunnen we samen spelen. Virtueel, wel te verstaan :-)

 

Een reactie posten

<< Home