Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

dinsdag, oktober 07, 2008

A-tist

Het internet is alweer onze vriend: test de autist in jezelf.

Op de site van de NYTimes krijg je in een flits een prentje te zien met een aantal blauwe en gele stippen.

Daarna moet je zeggen of er méér blauwe, dan wel gele stippen waren.

Een score van 75% schijnt normaal te zijn. Uiteraard zouden we dit hier niet vermelden als we zelf niet tussen de 90% en de 100% zaten. Zo zijn bloggers nu eenmaal.

Complimenten zijn altijd wat dubbel. [via]


7 Comments:

At 7:51 p.m., Anonymous Anoniem said...

Op hoeveel testen? (ik 21 testen; 80% juist)

 
At 11:04 p.m., Anonymous Anoniem said...

87% op 100 testen, geen idee wat dat nu over mij zegt, tenzij dat ik teveel tijd heb ?

 
At 11:11 p.m., Anonymous Anoniem said...

haja, als je 100 keer op blauw drukt heb je zoals verwacht 50%... Kwestie van het testgeheel even te testen :D

 
At 3:43 p.m., Blogger Sponzen ridder said...

Beroepsgeheim!

Enfin, ik weet het niet meer. Een keer of 30.

Maar het is wel leuk om te doen -> vermoedelijk bestaat er zelfs een onbewuste strategie ofzo.

 
At 1:21 a.m., Anonymous Anoniem said...

Mijn truk was eigenlijk als ik het niet wist om op geel te duwen. En door mij hoge aantal, wou ik dan weten of geel gewoon niet bevoordeeld was.
En die 50% zegt van niet, hoewel het belangrijk is aan te halen dat tijdens het verloop van 0 naar 100 keer blauw drukken het procent meer onder 50 was dan boven 50. Ik ben nu geen statistisch genie ofzo, maar wilt dat dan niet een beetje zeggen dat geel een voordeel geeft ?

 
At 8:59 p.m., Blogger Martine said...

92 % Goed hé!

 
At 7:45 p.m., Blogger MorganMagic said...

84% op 25 testen

 

Een reactie posten

<< Home