Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

woensdag, oktober 22, 2008

Damn.

Ik ken iemand, een volwassen mens, met een verleden, die onvindbaar is op Google. Niets, nada, nothing te vinden. Onbestaande. Een uniek persoon, in Belgie, zou ik denken.

Tot ik vandaag zijn naam nog eens intikte en er een bestandje vanop de website van onze school op nummer één verscheen.

Tedoeme.

note: ik kan u zijn naam hier niet geven, want het is hier het internet zelf. Maar bij de koffie zal ik hem u influisteren.

note (bis): er loopt er nog ene rond met zoveel beroemde naamgenoten dat hij moeilijk terug te vinden is; maar dat is natuurlijk niet hetzelfde


1 Comments:

At 10:30 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ach, beroemde naamgenoten, er vàlt mee te leven. Moet je niet altijd zèlf indruk maken ... (K. Artman)

 

Een reactie posten

<< Home