Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

dinsdag, september 30, 2008

X

Ik kijk over het scherm van de computer mee naar x-factor. Het is de fase waarin de 12 "goeie" door de jury herleid worden tot 6 "die door mogen".

Ik ben er helemaal cynisch van geworden. Ze laten die mensen een hele dag zingen en dansen en doen en dan sturen ze de helft naar huis. We hebben hier het wedstrijdje gedaan om te voorspellen - puur op uiterlijk, zonder geluid op te zetten - wie er mag blijven meedoen.

En ja hoor, al wie te dik, te oud of te kaal is, mag vertrekken. Engelenstem of niet. Zo voorspelbaar dat ik er van moet kokhalzen. Onrecht aan de horizon!

Soms is een mens de commercie gewoon beu.


1 Comments:

At 10:41 p.m., Blogger Martine said...

Naar dergelijke uitzendingen kijk ik al lang niet meer. Ik wordt er ziek van. Arm Vlaanderen!

 

Een reactie posten

<< Home