Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

zondag, september 28, 2008

Computer

Hoera! We hebben een nieuwe computer.

De oude was een PII met 64MB geheugen, dus het mocht wel.

En bovendien heeft ie niks gekost. Dat ging zo:
- donderdagavond dacht ik "Hey, dat Fortis aandeel, dat staat nu wel op de bodem. Als ik nu voor een paar duizend euro koop, dan kan ik enkel winst maken." Famous last words.

Natuurlijk vergat ik dat te doen, zodat ik op vrijdag geen 20% verlies moest slikken.

Genoeg geld niet verloren voor een nieuwe computer.

Benieuwd wat ik maandag niet ga kopen.


1 Comments:

At 8:20 p.m., Anonymous Anoniem said...

Haha, ik heb me dezelfde bedenking gemaakt: vijf maand geleden tijdens de eerste dip stond ik op het punt wat aandelen te kopen, maar gelukkig heb ik dat niet gedaan, sindsdien zie ik de koers alleen maar dieper en dieper zinken. Dus heb ik intussen genoeg gespaard voor een last-minute naar Turkije! Met dank aan Fortis.

 

Een reactie posten

<< Home