Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

dinsdag, september 16, 2008

Amerika

Binnenkort zijn het in Amerika verkiezingen. Hoewel wij hier lange tijd dachten dat die gedomineerd werden door de strijd tussen Hillary Clinton en Barack Obama, weten we ook al langer dat de Amerikanen niet naar ons luisteren. Het is Obama versus Palin geworden.

Als ik er geld op zou zetten, dan gok ik op McCain-Palin. Het zijn onzekere tijden in de USA en dan lijkt een gezapige oude man, met een uitstraling van kom-maar-bij-mij-schuilen-dan-komt-alles-wel-goed een voorsprong te hebben tegenover een ambitieuze tafelspringer. En die Sarah Palin, die is onwaarschijnlijk camerageniek, dat wist u al.

Maar ik heb schrik van dat mens, ze geeft mij the creeps. De manier waarop ze in dat televisie interview een topprestatie neerzet, volledig emotieloos, zonder enige inhoud, maar perfect van vorm, daar krijg ik een slechte smaak van in de mond.

Het is moeilijk uit te leggen waarom.