Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

zaterdag, augustus 02, 2008

Nèh

Niet alleen kinderen hebben recht op ik-mag-niet-met-jouw-pop-spelen -dus-jij-niet-met-mijn-auto gedrag. De bestuurders van Club Brugge ook:
Club Brugge bant tegenstanders nieuwe stadion in Loppem

BRUGGE - Club Brugge geeft geen gratis abonnement meer aan de Brugse gemeenteraadsleden die tegen het stadion in Loppem zijn.
[...]

Nèh. Sliep uit. Nah-nananaaah na!

Maar wacht eens even. Waarom krijgen gemeenteraadsleden een gratis abonnement bij een voetbalclub? Ik wil dat ook! Smaakt dat niet wat naar gemeentelijke corruptie? Dan wil ik dat zeker ook!

Neen, zegt de voetbal fan (zonder twijfel doen *alle* Belgische ploegen gelijkaardige dingen), dat is gewoon traditie. Die gemeenteraadsleden moeten daar immers niks voor terug doen.

Maar waarom wordt het hen nu anders afgepakt?
Omdat ze er niks voor terug doen.

Zelf ben ik een redelijke voetballiefhebber, maar wat de gemiddelde voetbalploeg zich in België kan permitteren, dat is een schande. Daar ken ik verhalen over die ik zelf niet zou geloven. En dan heb ik het begrip "zwart geld" nog niet gebruikt.


2 Comments:

At 4:11 p.m., Blogger Inferis said...

Ik wou net dezelfde post doen, maar was daarstraks te lui. En nu zijt gij mij voor. :)

Ik vind het toch ook maar een kinderachtige reactie. Bewijst nog maar eens dat voetbal een idiote sport is.

 
At 9:19 p.m., Anonymous Anoniem said...

Betekent dit dat er mensen zijn die werkelijk (willen) betàlen om voetbal te zien ? En ik die dacht dat al die clubs gewoon blij waren, dat zoveel mensen nog wílden komen supporteren - spelen voor een lege tribune lijkt me ook niet alles.

 

Een reactie posten

<< Home