Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

donderdag, mei 08, 2008

Zieke geest

Ik ben fan van de (nu al eventjes in omloop zijnde) nieuwe Mosuse. Niet alleen van de CD - ik moet ze eigenlijk nog kopen - maar ook van hoe de mens over komt.

Allemaal anders heet het en het klinkt zeldzaam vriendelijk.

Psychoanalytisch ook, want vanochtend in de auto confronteerde hij mij nog eens met het feit dat Humo lezen een zieke geest alleen maar zieker maakt; net als het hebben van kinderen in de fase van PKS humor. Of hoe zou u, luid zingend voor het rode licht, de volgende tekst rijmend aanvullen?
...Van jongsaf aan liep ik netjes in de rij
[..] ik voelde me behoorlijk vrij
een nummer in de klas, dat kon me niet beletten
dat ik af en toe mijn ogen sloot en dacht aan grote ......

Dat dacht ik al. Klik hier voor tekst en muziek.


1 Comments:

At 12:03 a.m., Anonymous Anoniem said...

Ik heb sinds enkele weken een groeiend gevoel van sympathie voor Ronny, sinds ik per toeval naar Can you Duet beginnen kijken ben. Hoe warm en menselijk en vriendelijk hij de kandidaten daar bejegend, het is van een zelden gezien charme allemaal. Zijn muziek ken ik niet, maar door zijn gedrag op de televisie en jouw positieve review ben ik wel geneigd om ze een kans te geven. Meer Mosuse op tv! Ik stem voor. (ruilen voor Bart Peeters graag)

 

Een reactie posten

<< Home