Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

woensdag, mei 21, 2008

Lippendienst

"We zijn er eindelijk vanaf, van de Ishtar klucht."
Zo opende Xavier Taverne vanochtend op Radio 2.

Later zag ik in het station van Leuven een jonge kerel enthousiast in de Story lezen. Op fronsende - politiek correcte - blik van zijn reisgenote/collega antwoordde hij verbaasd:
"Hoe, ge weet toch dat de Story vernieuwd is? Een mens moet nu eenmaal bijblijven."

Iedereen vind zichzelf ruimdenkend tegenover dingen die van de norm afwijken.

Ik verkies de laatste.


4 Comments:

At 3:58 p.m., Blogger Unknown said...

hela, hela, je moet wel story lezen hé!
Lilith van http://www.talesfromthecrib.be/ heeft daar nu een rubriek in enzo!!!
;-)

 
At 4:18 p.m., Anonymous Anoniem said...

Daphne als we alles moesten lezen waar bloggers een rubriek in hebben zouden we heel de dag bezig zijn want bloggers zijn nu eenmaal mediamensen die schrijven nietwaar? Ohja ik heb straks mijn rubriek op radio scorpio, ga je luisteren ? :D

 
At 4:43 p.m., Blogger Sponzen ridder said...

@daphné: ik wilde hem net kopen!

@hoofdtelefoon: wanneer heb jij eigenlijk uw rubriek?

 
At 6:31 p.m., Anonymous Anoniem said...

Het is niet echt mijn rubriek, ik doe gewoon op geregelde basis de interviews voor het actualiteitenprogramma scorpioscoops. Te beluisteren van 18 tot 19h van maandag tot donderdag (maar spijtig genoeg niet tijdens de examens). Ja kan mij wel herbeluisteren op scorpioscoops.wordpress.com . de afleveringen "Van licht gekanteld tot snel lezen…,de stad de zon en de veto,festivals en voetbaldrama's en marktrock" zijn mijn meest recente afleveringen. Maar erg professioneel gaat het er niet aan toe hoor.

 

Een reactie posten

<< Home