Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

maandag, mei 05, 2008

L'heuve

Als ik mijn feedreader er op nasla, en al die blogs op het internet check, dan lijkt het alsof iedereen gelukkig is - er zijn uitzonderingen, u kan beide op eigen houtje vinden.

Dat geloof ik niet.

Tenzij het zo zou zijn dat enkel gelukkige mensen aan een weblog beginnen, kwestie van het uit te zingen. Enzo.

Wat conclusiegewijze betekent: de Sponzen Ridder is een zeer gelukkig mens.

Niet te geloven.

U merkt het al: we zullen het er een andere keer eens wat uitgebreider over moeten hebben - tenzij u mij voor bent.


3 Comments:

At 12:19 p.m., Anonymous Anoniem said...

Hmm, is nochtans erg simpel.

Bloggen = voor mensen met teveel tijd.
Mensen met zorgen hebben zelden tijd te veel.
Ergo: mensen die bloggen hebben geen zorgen. QED!

 
At 1:53 p.m., Blogger Elke said...

Of misschien ligt het gewoon aan het schitterende weer? Ik wordt er alleszins heel gelukkig van!

 
At 2:01 p.m., Blogger Sponzen ridder said...

Heerlijk weer om door de stad te kuieren, en op een bankje in het park te gaan zitten.

 

Een reactie posten

<< Home