Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

dinsdag, april 22, 2008

Sucker

Dilemma.

Stel, je hebt een lief. Je ziet ze doodgraag, zo graag dat het enige wat je wilt is dat ze gelukkig is.

Stel, ze zegt: "ik ga naar de Charel, want met hem ga ik gelukkiger zijn dan met u.", en dat ze dat eerlijk meent.

Zeg je dan doe maar, je hebt mijn zegen?

Of als het je beste vriend(in) is, die naar het buitenland wilt vertrekken, of je zakenpartner waarmee je je bedrijf hebt uitgebouwd en zonder wie het heel moeilijk zal worden?

Ik dacht altijd dat het ene evident was om te doen, maar ik zie altijd de mensen het andere doen.


1 Comments:

At 11:51 a.m., Anonymous Anoniem said...

Wel dat is omdat de mensen willen dat anderen gelukkig zijn, om zelf gelukkig te zijn.
Zelf ongelukkig zijn om anderen gelukkig te maken is geen menselijke logica meer, dat is de wereld op zijn kop...

 

Een reactie posten

<< Home