Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

maandag, april 21, 2008

Red Bull

Toen we gisterenmiddag langs de Chiro reden, zag ik er een promoauto van Red Bull staan die gul blikjes uitdeelde aan de flockende tieners(?).

Als 12 jarige had ik zulks zelf onwaarschijnlijk cool gevonden en de leiders hadden ze vast uit principesoverwegingen weggejaagd.

Als potentiele ouder dacht ik: de smeerlappen. Enfin, gelukkig dat het geen sigarettenmerk was, dan waren we meteen uitgestapt.

We worden oud.


2 Comments:

At 5:28 p.m., Anonymous Anoniem said...

Wij kregen op onze chiro net hetzelfde aanbod van coca cola.
Dat gaat dan te ver, een geluk dat genoeg leiding mee door de 'yes, gratis cola'-laag keek.

Het zou maar triestig zijn moest dit niet het geval geweest zijn

 
At 7:53 p.m., Blogger Inferis said...

Nochtans, ik kan me chiro's (en andere jeugdbewegingen) voor de geest halen dat dat niet zouden doen.

Heb er zelf nooit last van gehad toen ik nog leiding gaf, maar ze zouden snel kunnen hebben vertrekken. ;)

 

Een reactie posten

<< Home