Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

donderdag, maart 06, 2008

Bomblogging

Als lezer hier weet u dat ik vind dat er véél te weinig over politiek geblogd wordt. En kijk, hier is uw kans: op 22 maart organiseert Bomspotting een literaire wandeling op de terreinen van de NAVO in Evere, burgerlijke ongehoorzaamheid gewijze.

De tijd van de grote vredesbetogingen is voorbij, en we komen niet meer op straat om op de kleine ring van Brussel ons Ongenoegen te uiten over wat de groten der aarde in onze naam uitsteken.

Maar misschien is het een goed begin om het dan niet meer op straat te doen, maar in al die bloggende steegjes. Het moet toch niet altijd Luc Van Braekel zijn die de dans leidt?

Dus: kijk, peins, schrijf. Ik zal lezen.

Het idee komt uit Parijs.


3 Comments:

At 3:56 p.m., Anonymous Anoniem said...

Beste Sponzen Ridder, ik ben heel blij met dit artikeltje. OP mijn blog staat een link naar Bomblogging.

 
At 10:24 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ook ik kreeg vandaag de mail. En zette kort iets op mijn blog. Hopelijk volgen er nog.

 
At 9:44 p.m., Anonymous Anoniem said...

Kroketten tegen de raketten!

 

Een reactie posten

<< Home