Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

woensdag, februari 20, 2008

Dialoog van de dag

Ik moet dringend aan mijn "vraag-dat-maar-aan-je-moeder" beginnen werken.
Dat gaat zo.

Met dochter aan een tafel. Op een leeftijd waarbij kinderen blijkbaar converseren met enkel vragen.

- "Hé, waarom heb ik eigenlijk nog geen borsten?"
- [antwoord weggelaten voor uw comfort]
- "En waarvoor dienen die dan eigenlijk?"
- [...]
- "En wat betekent dat, 'hoofd zot maken'?"


Wordt zonder twijfel vervolgd.


6 Comments:

At 8:57 a.m., Anonymous Anoniem said...

LOL!

 
At 8:16 p.m., Anonymous Anoniem said...

Geweldig!
Ik ben blij over enkele jaren dit weblog te kunnen gebruiken als leidraad in Ella's opvoeding

 
At 9:02 p.m., Blogger Sponzen ridder said...

Ik pas zo snel mogelijk de disclaimer aan :-)

 
At 1:14 a.m., Blogger Unknown said...

Ja, dat zou ik eigenlijk ook weleens willen weten :-D

Leuk je te hebben gezien op de blogdrink.

liefs van Nicolette

 
At 1:45 a.m., Blogger Sponzen ridder said...

Deze reactie is verwijderd door de auteur.

 
At 1:46 a.m., Blogger Sponzen ridder said...

@mist: dat is wederzijds!

 

Een reactie posten

<< Home