Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

maandag, december 10, 2007

Reizen

Vanochtend om 7h00 op de trein gestapt, bestemming De Pinte; ETA 8h20. Speciaal een trein vroeger genomen om zeker op tijd te zijn. Vertraging op vertraging op vertraging bracht mij om bijna half tien ter plaatse. Goed kunnen werken, dat wel.

Op de terugweg de tragere, meer zekere route genomen. Anderhalf uur in een cocon, mijn werk was klaar in Dendermonde, mijn leesvoer verteerd in Brussels-airport. Ik ben dat blijkbaar niet meer gewend, voldoende papier meenemen.

Morgen slaap ik een half uur langer en pak de tragere trein. Dan ben ik tenminste niet meer dan 10 minuten te laat.

En een goed boek. Want alle brieven zijn al lang uit.


5 Comments:

At 10:50 p.m., Anonymous Anoniem said...

De laatste Brouwers is een aanrader. Maar dat had je ongetwijfeld al begrepen.

 
At 11:05 p.m., Blogger Sponzen ridder said...

Dankzij hem weet ik eens iets op mijn verlanglijstje te zetten.

 
At 9:02 p.m., Anonymous Anoniem said...

NMBS, what's not to like?

 
At 2:16 a.m., Blogger Daniel Struyf said...

Eén nadeel: Brouwers laatste is heel dun uitgevallen.

 
At 1:33 p.m., Blogger Sponzen ridder said...

Klopt. Blijkbaar is het voor 'Vlaamse' auteurs economisch interessanter om twee dunne boeken te schrijven ipv één dik.

Maar ik heb hem alsnog niet gekregen, dus ik weer er nog weinig over.

 

Een reactie posten

<< Home