Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

donderdag, december 20, 2007

nmbs.TV

De Sponzen Ridder houdt van de trein. Hij is er dol op.

Maar niet op de vertragingen en nog minder op de manier waarop er met die vertragingen omgegaan wordt.

Zo heb ik het gevoel dat sinds de laatste hervorming (9/12/07) van de treinuren, er nog geen dag voorbijgegaan is zonder vertraging.

Maar misschien ben ik gewoon een pessimist, een zagevent, een afbreker, een populist; misschien is het gewoon het *gevoel* van vertraging? Misschien rijden écht 95% van alle treinen op tijd?

Om dat eens eerlijk en ongefilterd te kunnen inschatten, tracht ik om elke dag in het station een foto te trekken van de televisies aldaar (spijtig genoeg lukt dat maar 3 keer per week).

Kijk op http://nmbstv.wordpress.com/ en oordeel zelf.

Meteen weet u, wanneer u in een station een idioot een foto ziet maken van een televisiescherm, dat het een ridder is.


5 Comments:

At 8:16 p.m., Blogger Mirthe said...

Mijn trein werd vandaag afgeschaft en gisteren liep ik een vertraging van 20 minuten op...

Verschrikkelijk.

 
At 5:17 p.m., Anonymous Anoniem said...

Wel gisteren stond mijn trein niet eens op dat TV'tje, dus je kon er niet eens een foto van trekken. Schitterend initiatief trouwens! Ik ben fan (en wil ook wel wat fototjes doorsturen :).

 
At 6:40 p.m., Anonymous Anoniem said...

De trein rijdt op zijn Afrikaans. En dat is lekker avontuurlijk. Rijdt er vandaag geen trein jouw richting, uit kom dan gerust morgen nog eens kijken!

Zo erg is het gelukkig alleen op dagen met vakbondsacties. Vorige week zaterdag heb ik vier en half uur gedaan over het traject Lier-Hasselt. Op zo'n dag ben je blij met aangekondigde vertragingen. Tenslotte: een trein die met vertraging rijdt, rijdt! Die veertig minuten kunnen er dan nog wel bij.

 
At 11:33 a.m., Blogger yab said...

Tiens, ik heb dat gevoel ook.

 
At 3:55 p.m., Anonymous Anoniem said...

haha, geweldig initiatief ^^
neem zeker uw fototoestel mee wanneer de examens van start gaan...
ervaring leert mij een gevoel creëren waarin ik een vaag vermoeden heb dat er veel rood zal komen te staan op die teevees.

 

Een reactie posten

<< Home