Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

woensdag, december 05, 2007

Dagje (niet)

Ik heb een talent: ik kan heel goed problemen voelen aankomen. Maar dan wel zoals een weerman die het weer voorvoelt: zonder er iets aan te kunnen veranderen. Zulke fijn afgestelde strontverklikker is zowel troostend als frustrerend.

Bijvoorbeeld gisteren.

Officieel was het gisteren niet mijn dag, dat stond zo in mijn agenda. Ik wist dat, zag het aankomen, kon er niets aan doen en het voltrok zich.

De dag rekt zich helaas een beetje door tot vandaag.

Zo vertelde ik net vrolijk een anekdote. Nadien blijkt dat de mens naast mij (die gelukkig net weg was) aan dezelfde anekdote een kind verloren heeft. Honk.

Nog even doorbijten dus.


2 Comments:

At 5:28 p.m., Blogger Kirsten said...

bwa, de papa van mijn lief wenste, op een feest, ooit een vrouw proficiat met haar zwangerschap terwijl hij aan haar buik voelde. Jammer dat ze niet echt zwanger was... :o)

Groeten, Kirsten

 
At 9:01 p.m., Blogger Sponzen ridder said...

Oeps.

Ik heb ondertussen geleerd om over zulke dingen zelf te beginnen.

Altijd van anderen hun buik afblijven , dunkt mij :-)

 

Een reactie posten

<< Home