Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

woensdag, november 21, 2007

Viraal

Vorige week kwam er hier een pakje toe (pakjes! dat is zoals draadloos internet op een perron: leuk).

Bij Neckermann hebben ze een wedstrijd lopen onder de naam "De Gezelligste Familie". En omdat dit een beetje een blog over families is, hebben ze ons viralerwijze een GezelligHeidPakketje toegestuurd.

Fijn initiatief, al is de inhoud een beetje vreemd: wijn, kaarsen en kerstbollen. Ik ben een zéér grote voorstander van consumeerbare pakjes - dan blijft er minder brol achter in een mens zijn huis, dus dat zit wel goed. Maar het pakket geeft me een wat vreemd gevoel. Soit, wie het zelf wilt proberen, sture een mailtje naar de sponzen ridder, er zijn er nog enkele over.

De site zelf is wel de moeite waard - als mijn toetsenbord weer zou werken dan zou ik kunnen uitleggen waarom. Het is iets met de Vlaamse volksaard te maken, zoals Smetty dat al zei. En ook met hoe mensen die een blog maken een blog zuden maken.


3 Comments:

At 8:42 a.m., Blogger Maarten Cannaerts said...

... pick me! pick me! pick me!

 
At 11:13 a.m., Anonymous Anoniem said...

Wanneer Ella even niet weent zijn wij ook best gezellig!

 
At 1:11 p.m., Anonymous Anoniem said...

Pronk?

 

Een reactie posten

<< Home