Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

zaterdag, november 10, 2007

Formatie (slot)

Slot?

LVB heeft een mooi item over de beroemde "eendrachtig" aan franstalige zijde.

De CD&V loopt met de kop vooruit op volle snelheid in de richting van een stenen muur, en baseert zich hierbij (famous last words) vermoedelijk op een peiling. Communicatie van een Domheid waar geen woorden voor zijn.

Maar de beste commentaar komt uit de richting van een fijn blogger uit het Antwerpse, die op mijn ironisch bedoelde vraag "Hoe is het in de hoofdstad van Vlaanderen?" terugmailt:

"Alles bon in de hoofdstad hoewel ik het vermoeden heb dat niemand echt met die regeringstoestanden inzit"

Tragische nagel op de kop.

Daarom mijn slotopmerking:
Men zegt wel een dat je in de politiek elke uitspraak en elke uitgehaalde stoot nadien terug op je bord krijgt. Als je ziet wat er de afgelopen maanden allemaal rap-rap uitgesproken is - bv. door Maingain en De Wever, en vele anderen - dan vraag ik me af hoelang het zal duren eer dat allemaal doorgeslikt, vergeten en vergeven terugbetaald is.