Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

maandag, november 12, 2007

Bundel

Even wat nuttige informatie bundelen.

(1) Mijn antwoorden op die Sensoa HIV-actie zijn: ja, neen, ja, neen, neen-sorry-maar-ik-ben-niet-goed-genoeg, misschien. Al heeft dat niks met HIV te maken.

(2) Ik heb wel eens een vogel een kat zien wegjagen, maar een konijn en een slang (via)?

(3) Ik kreeg net een boze mail van de echte Steven Feys, die wat ontgoocheld is in de manier waarop de blogwereld samenspant tegen zijn succes. Ik kan hem wel volgen. Ben je een beetje marketinggoerrroe, stop je wat van je dure werktijd in het delen van je kennis met het plebs via het web en dan proberen ze je meteen vliegen af te vangen met goedkope verzinsels rond hoaxen, of pikken ze je domeinnaam in. Parels voor de zwijnen, en dan druk ik me nog vriendelijk uit. Zoek liever een hobby!


1 Comments:

At 12:04 p.m., Anonymous Anoniem said...

ik had toch al geschreven dat ik de asfaltkonijn verklaring niet helemaal geloofde (http://hangar99.blog.com/2277090/)

 

Een reactie posten

<< Home