Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

vrijdag, november 30, 2007

Blogroll

Deze blog heeft (nog) geen lijstje met favoriete blogs, of met blogs die ik volg.
Ik volg er nochtans - voor mijn doen, vermoedelijk niet voor u - redelijk veel. Maar niet dagelijks.

Dagelijks volg ik er een stuk of 20, veel lifelogs, daarnaast nog een 10tal fotoblogs en nog eens zoveel inhoudelijke.

De meeste andere lees ik in gulpjes. Wekelijks, maandelijks. Vaak met een hoog "hoe was het ook alweer met"-gehalte. Want dat is zo fijn aan weblogs: ze lopen niet weg.

Sommige mensen doen dat wel, zoals deze anonieme student - moest je hem zien, je zou je geen seconde afvragen waarom de vrouwen in de rij staan om hun hart bij hem uit te storten. Hoogstens waarom ze niet gewoon in de rij staan, maar soit.

Dankzij het Internet kan ik hem toch nog volgen. Vaandelvlucht.


2 Comments:

At 5:38 p.m., Blogger Sed said...

[...]Maar na het lezen van dit berichtje [...]

 
At 3:38 p.m., Anonymous Anoniem said...

En nu ik hier ook nog es ben: blij te zien dat alles nog goed gaat in het Sponzen-Ridder-Universum. Tot binnenkort!

 

Een reactie posten

<< Home