Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

donderdag, oktober 04, 2007

Vrouwelijk schoon

Kijk eens aan. Via de sateliet kan je dankzij Ché nu ook zien of er zich geen Ché-girl in je buurt bevindt.

Bleek er vanochtend eentje in ons park te staan, op het grote grasveld:
Omdat de Sponzen Ridder uiteraard zoveel tijd te veel heeft dat hij graag aan schaarsgeklede vrouwen emails stuurt, togen we daar razendsnel naar toe.

We hebben wat gepraat over het weer, vooral dat het een nogal frisse ochtend was.

Maar toen moesten we spijtig genoeg onze boterhammen gaan smeren...
[via ferket]


7 Comments:

At 3:00 p.m., Blogger Maarten Cannaerts said...

Hilarisch.
Ook mooie bottekes.

 
At 4:23 p.m., Anonymous Anoniem said...

Wanneer je op zoek gaat naar de 'babes' in Antwerpen zat er rond half vijf zelfs in 't Scheld.

Heldinnen zijn het deze dames !

 
At 7:17 p.m., Anonymous Anoniem said...

OMG, er zit een CHE-babe in mijn straat, en ze is OP ZOEK !
bedankt voor de tip, sponzen ridder ;-)

 
At 10:17 p.m., Blogger Sponzen ridder said...

Op zoek! Single!

Naar wat zouden ze eigenlijk op zoek zijn? Kastanjes?

 
At 11:09 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ik denk in eerste instantie naar kleren, want de winter komt er nu stilaan aan en ze hebben duidelijk nog hun zomertenue aan.

 
At 12:06 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ik heb antwoord gekregen van de Ché-girl, nadat ik heb voorgesteld om langs te komen (aangezien ze in mijn straat woonde).

Haar antwoord was:
"Laten we samen blijven dromen van een betere wereld."

Ik weet niet wat ik daaruit mag afleiden, maar haar e-mailadres laat niet echt antwoorden toe... "noreply@che.be"

Nochtans was het onderwerp "Afspraakje".
Wat moet ik doen ?

 
At 1:55 a.m., Anonymous Anoniem said...

Ik, alleen in de kamer, hard aan het lachen - zoals me wel meer overkomt bij jouw blog...

 

Een reactie posten

<< Home